vrijdag 1 januari 2016

Happy New Year

Dear people, 

the year 2015 is ready. 
A year of staying close to myself, a year of 
Grounding and Being outdoors: Coming home on sandy soils, in forests 
Tears and happiness: Worry, grief and enjoying miracles
Unique moments: A few hours of the world and to get Flierefluiter 
Discovering: My Blog "deCIderata' grows, photography and art 
Friendship: New family and friends, get to know your real friends 
History: The pedigree of Wera, Lipi-history, comes alive 
Faith and trust: Wera and me

A happy 2016
 to all my (horse) friends and companions,
 a year full of health and love. 
I wish you, and me, 
all the space and freedom to do things our own way. 
That we may share this wisdom 
with joy and respect 
for all living.

***

Lieve mensen, 

Het jaar 2015 is klaar. 
Een jaar van dicht bij mezelf blijven, een jaar van 
Aarden en buiten Zijn: Thuiskomen op zandgronden, in de bossen 
Tranen en geluk: Zorgen, verdriet en genieten van wonderen
Unieke momenten: Een paar uur van de wereld en Flierefluiter erbij
Ontdekken: mijn blog "deCIderata' groeit, fotografie en kunst 
Vriendschap: Nieuwe familie en vrienden, je echte vrienden leren kennen
Geschiedenis: De stamboom van Wera, Lipi geschiedenis, komt tot leven 
Geloof en vertrouwen: Wera en ik.

Een gelukkig 2016
voor al mijn (paarden-) vrienden en lotgenoten,
 een jaar vol gezondheid en liefde. 
Ik wens jullie, en mijzelf,
alle ruimte en vrijheid voor onze eigen wijsheid. 
Dat we die met plezier en respect, 
voor alles wat leeft, 
met elkaar mogen delen.


***

© all rights reserved RB


Geen opmerkingen:

Een reactie posten